Een groot succes dus. Want dankzij alle hulp pieten van de jeugd van Nulandia hebben we met deze verkoop van chocolade letters een netto opbrengst die 4x hoger is dan andere jaren!!
Deze actie is, zoals elk jaar, volledig in samenwerking met Albert Heijn Nuland gedaan en dit jaar waren de letters verkrijgbaar in melk, wit en puur smaak.
Tijs Sanders uit de JO10-2 heeft met 40 stuks de meeste letters verkocht.
De Top 5 van meest verkochte letters ziet er dan als volgt uit:
Tijs Sanders - 40 letters
Jort Steenhuis - 39 letters
Lars van Nistelrooij - 31 letters
Kenji Heijmans - 29 letters
Bob Glaudemans - 24 letters
Nog een paar andere leuke cijfers:
- De mini's hebben als team de meeste letters verkocht
- Gemiddeld zijn er 11,24 letters per persoon verkocht
- De verhoudingen in soorten letters:
- Melk 50,62%
- Puur 18,98%
- Wit 30,40%
Uiteindelijk zijn er dus 1944 letters verkocht met een netto opbrengst voor Nulandia van € 2.509,-
Door dit succes en deze mooie opbrengst kunnen we, met de goedkeuring van Sinterklaas goede investeringen doen in allerlei spullen voor de jeugd.
We bedanken nogmaals alle vrijwilligers en vooral alle jeugdspelers die hard gewerkt hebben als hulp piet voor de enorme inzet!