Cookie beleid RKVV Nulandia

De website van RKVV Nulandia is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Nulandia Selectie op traningskamp in Hoenderloo

11 januari 2023 11:15

De selectie van Nulandia is op trainingskamp in Hoedenderloo geweest om weer goed getraind te kunnen beginnen aan het 2e deel van het seizoen. Volg hier het volledige verslag met de foto's.

Dag 4

Dag 4 van ons trainingskamp was de dag van de afsluiting. Nadat iedereen weer wakker was na een korte nacht stond het ontbijt om 9 uur weer klaar. Daarna kon iedereen zijn koffers in gaan pakken en om kwart voor 11 gingen we gezamenlijk  uitchecken. Het was tijd om weer huiswaarts te keren om voor sommigen de lever weer bij te laten komen en bij te slapen.

Het was een effectief, zeer leuk en gezellig trainingskamp en zeker voor herhaling vatbaar!

Met dank aan Nic vd Leest voor de verslagen en de foto's!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dag 3:

Zaterdag  was de derde  dag van ons trainingskamp. Om half negen stond het ontbijt  op het programma. 1 persoon was te laat. Vandaag hadden we geen training en dat kwam voor de meesten goed uit. Een aantal konden daardoor nog snel wat door slapen. Om kwart over 12 stond de lunch alweer  op de planning en daarvoor waren zelfs 2 spelers te laat. Dus voor hen werd een gepaste  straf  bedacht; Ze moesten een zwembroek  aan en mee naar het buiten zwembad waar een heel klein laagje water in zat met bladeren op de bodem. Het zag er allemaal niet fris uit en daarin moesten ze dus even kopje onder en snel weer eruit.

Daarna  vertrokken we met de hele club naar Apeldoorn waar we gingen padellen.  We hadden  6 banen ter beschikking. Dit was een erg leuke bezigheid en iedereen deed vol enthousiast mee.

Daarna  gingen weer  terug  naar het hotel waar sommigen nog even in het binnen zwembad een duik namen. Om 7 uur was het tijd voor het diner, waarna de grootste groep nog met de bus naar Arnhem ging om te gaan stappen.
Alleen de staf bleef achter in het hotel om nog een kaartje te leggen. Dat was zeker ook gezellig! De rest druppelde 's-nachts weer binnen, nadat ze met de taxi  terug waren gekomen. Nic was om 4 uur toch nog even uit bed gegaan om een wandeling  te maken en te kijken hoe Laat iedereen terug  kwam. Al met al weer een leuke  dag!

Dag 2:

Om 8 uur stond het ontbijt klaar. Iedereen was op tijd aanwezig, al was dat na de avond  ervoor voor sommigen wel lastig. ....
Daarna begon de training om half 10 met lekker weer. De mannen waren goed bezig!
Om 12 uur was het tijd voor  lunch met direct aansluitend een tripje met de auto's naar Arnhem naar de koepelgevangenis.
Daar werden we eerst verdeeld in groepjes, waarna we vanuit een escape room moest proberen te ontsnappen. Daarna hebben we nog even wat gedronken en kregen we nog een leuke rondleiding door de gevangenis.

Daarna gingen we weer  terug  naar  hoenderloo voor het  diner. Na het diner was het nog even relaxen en gingen we met de bus terug naar Arnhem voor een gezellige  stapavond. Die was zeer geslaagd  en ging tot in de late uurtjes door.

Dag 1:

Vandaag, donderdag 5 januari 2023,  zijn we begonnen aan het trainingskamp met de selectie van Nulandia.

Eerst gingen we even de boel verkennen en daarna zijn we meteen het veld opgegaan in Hoenderloo voor de eerste oefeningen.

Daarna volgde een heerlijk diner met aansluitend een leuke voetbal kwis.

Uiteraard hebben we als afsluiter nog gezellig nageborreld.

20230106_002524.jpg     20230106_002539.jpg

Morgen gaan we lekker verder!

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!