Organisatie

Organisatie Inhoudelijk

Secretariaat: Postbus 61, 5390 AB Nuland
Accomodatie: Duyn en Daelseweg 12C, 5391EE Nuland

Met goedkeuring van de aanwezige leden tijdens de algemene ledenvegadering van juni 2019, is de organsatie van bestuur en uitvoerende commissies binnen Nulandia m.i.v. het seizoen 2019/2020 gewijzigd:


Het bestuur is afgeslankt tot een dagelijks bestuur met 4 personen. De bestuursleden nemen daarnaast zitting in een of meerdere commissies.
De commissies zijn gedelegeerd verantwoordelijk voor de uitvoering en planning van alle activiteiten binnen de club. Daarnaast zijn deze commissies de aangevers voor de bepaling van te voeren beleid m.b.t. hun vakgebied.

Belangrijkste aandachtsgebieden per commissie:
  • Technische commissie
    - Alle technische en tactische voetbalzaken
    - Bewaakt voetbalontwikkeling binnen de vereniging
    - Teamindelingen
  • Wedstrijdzaken
    - Verzorgt alle zaken zaken rondom wedstrijdplanning
    - Inschrijving teams
    - Plannen van scheidsrechters
  • Accommodatiecommissie
    - Onderhouden, in stand houden, renoveren, vernieuwen van de accommodatie.
  • Commissie Ccommunicatie & Promotie
    - Totaalverantwoording voor interne en externe communicatie (bijv. website, nieuwsbrieven, pers)
  • Commissie Sponsoring & Acquisitie
    - Onderhouden en uitbreiden van o.a. reclame inkomsten
  • Activiteitencommissie
    - Verantwoordelijk voor de niet voetbalgerelateerde activiteiten (bijv. jeugdkampen, Sinterklaasviering, bosloop)

Ook zijn diverse leden en oud-leden betrokken bij de dagelijkse gang van zaken, zoals het onderhoud van de velden, het terrein, de tribune en het schoonhouden van de gebouwen.

Mocht je vragen of andere input hebben voor een van deze afdelingen, neem dan contact met hen via de contactpagina.

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!