Cookie beleid RKVV Nulandia

De website van RKVV Nulandia is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Nulandia selectie op trainingskamp in het Engelse Durham

5 januari 2024 20:00

De selectie van Nulandia is op trainingskamp in het Engelse Durham. Behalve teambuilding wil de trainersstaf uiteraard dit trainingskamp gebruiken om de selectie sterk voor te bereiden op de 2e seizoenshelft van de competitie van de 3e klasse C. Nulandia 1 staat nu 3e in de competitie, dus het zou mooi zijn als deze positie in de 2e helft van het seizoen minimaal vastgehouden kan worden!

Hierbij volgt een verslag van het trainingskamp van de selectie van Nulandia in Durham

6 januari
Dag 3. Na een leuke stapavond van de avond ervoor moesten we weer op tijd aan het ontbijt verschijnen, waarna we te voet naar de stad zijn gegaan. Daar was het al vroeg druk met voetbal supporters voor de derby tussen Sunderland en Newcastle United. Dat is toch een beetje haat en nijd.  We gingen de wedstrijd in een pub bekijken, maar voordat we naar binnen gingen wilden we de sfeer eerst nog beleven.  Binnen ging het helemaal los met een grandioze sfeer. Vooral toen Newcastle op voorsprong kwam.
En in de tweede helft bij de 0-2 en 0-3 ging het zelfs los alsof ze wereldkampioen werden.  Ongelooflijk, wat een beleving! Vrijwel direct na de wedstrijd moesten we jammer genoeg  terug naar de bus, omdat we onze koffers moesten ophalen en meteen terug moesten naar de boot. Anders  zouden we die weleens  kunnen missen. Maar we waren gelukkig op tijd, zodat iedereen rustig kon inchecken. Het feest ging op de boot gewoon door en het werd nog een gezellig avondje wat zelfs tot in de late uurtjes voor sommige door ging. Daarna gingen we slapen en om half 9 hadden we alweer ontbijt op de boot.
Uiteindelijk gingen we de koffers ophalen en van de boot richting de bus die ons terug bracht naar ons sportpark.  Dat was het einde van een fantastisch trainingskamp met een groot dank je wel voor de organisatie door o.a. Bart en de rest van organisatoren!

Nu kunnen we weer gaan werken aan de tweede competitiehelft.

5 januari:

's-Morgens  om half 9 zaten we alweer aan het ontbijt en iedereen was toch weer op tijd aanwezig, ondanks de gezellige avond/nacht daarvoor. Na het ontbijt begonnen we aan een wandeling. Die duurde 20 minuten, waarna we bij het stadion van Newcastle arriveerden. Daar kregen we een mooie rondleiding en een leuke stadiontour.
Van daaruit gingen we met de bus naar Middlesbrough en hebben daar een wedstrijd gezien van Middlesbrough U21 tegen Wolverhampton Wanderers U21. Dat was een leuke wedstrijd. Daarna zijn we weer terug gegaan naar Newcastle waar we lekker gingen eten in eenzelfde soort restaurant als het Wapen van Rosmalen, maar dan dus in Engelse stijl. Daarna zijn we nog gezellig gaan stappen en wat gaan drinken in een Engelse Pub.

3 -4 januari 2024:

We gaan met de selectie op trainingskamp en we zijn op woensdag 3 januari 's-middags met de bus vertrokken naar IJmuiden.
Daar hebben we de boot genomen die ons na een tocht van 16 uur naar Sunderland in Engeland heeft gebracht. Daar werden we opgehaald met een bus en vervolgens naar Durham gebracht.
Daar aangekomen zijn we vrijwel direct met de eerste training gestart. Na die 1e training werden we naar het hotel gebracht. Later die dag in de avond hebben we nog een wedstrijd gespeeld.

De wedstrijd was er één om snel te vergeten. We kwamen daar aan en het bleek een lekker nat veld te zijn. We verloren de wedstrijd. We hadden in de 2 helften verschillende opstellingen gebruikt. De geblesseerden en de rest hadden hun schoenen lekker onder de modder zitten zelfs om bij het veld te komen. Maar we hebben wel plezier gehad.
Daarna zijn we naar een kroeg in de buurt gegaan en daar hadden we een buffet en drankjes. Daarna zijn we terug gegaan naar Newcastle waar we in een hotel verblijven en hebben daar een pub bezocht en het werd nog een gezellige avond en nacht en dat duurde tot in de late uurtjes.

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!